Ako objednávať tovar?

Tovar je možné objednať prostredníctvom našej internetovej stránky www.biocesta.sk, telefonicky, alebo emailom. V prípade odberu väčšieho množstva a druhu tovaru, prípadne pri väčších objednávkach od viacerých dodávateľov súčastne, nás prosím kontaktujte prostredníctvom našich kontaktných údajov.

Je možné zmeniť alebo doplniť už odoslanú objednávku?

K týmto prípadom pristupujeme vždy individuálne, s cieľom uspokojiť zákazníka. V prípade, že potrebujete čokoľvek zmeniť vo Vašej objednávke, kontaktujte nás ihneď po odoslaní objednávky. Ak už bola zásielka expedovaná, o čom ste vždy informovaný emailom alebo telefonicky, zmeny v objednávke už nie je možné vykonať.

Ako viem, že moja objednávka bola prijatá a bude vybavená?

O prijatí objednávky je zákazník informovaný e-mailom odoslaným na adresu, ktorú uviedol v objednávke, zväčša do pár minút po odoslaní objednávky. Po vybavení objednávky na strane dodávateľa zákazník obdrží ďalší email s informáciou ako a kedy bude objednaný tovar vyexpedovaný.

Kde nájdem informácie o svojej objednávke?

Ak ste registrovaný zákazník, všetky informácie o Vašich objednávkach nájdete po prihlásení v sekcii Moje objednávky. Neregistrovaní zákazníci disponujú len mailovou informáciou o prijatí a odoslaní objednávky, viď odpoveď k predchádzajúcej otázke.

Aká je minimálna hodnota objednávky?

Minimálna cena objednávky nie je určená. Väčšie objednávky však znižujú jednotkovú cenu tovaru, keďže neplatíte za dopravu. Podmienky dopravy zdarma stanovuje každý dodávateľ zvlášť. Informáciu o cene dopravy ako aj rozpis dodávateľov obdržíte vždy ešte pred záverečným odoslaním objednávky.

Aký je spôsob a doba doručenia?

Ak nie je uvedené inak, tovar obyčajne zasielame do jedného, maximálne 2 pracovných dní od prijatia objednávky. Tovar je doručovaný prostredníctvom UPS kuriéra a je doručený vačšinou nasledujúci pracovný deň po odoslaní tovaru.

Posielate tovar aj do zahraničia?

Bežne nie, objednávky zasielame len v rámci Slovenskej republiky. Ak si prajete zaslať zásielku do zahraničia, je to vždy dohodou, keďže náklady na dopravu sú rôzne. V takýchto prípadoch Vám odporúčame nás kontaktovať pred odoslaním objednávky.

Je možné nakupovať aj bez registrácie?

Áno. Ako neregistrovaný zákazník však prichádzate o prehľad Vašich objednávok, vernostný program a v neposlednom rade o možnosť zasielania informácií o aktuálnych akciách emailom. Neregistrovaní zákazníci sa taktiež nemôžu zapojiť do diskusií, nemôžu zdieľať recepty na zdravé jedlá ani prispievať do blogu.

Môžem nakupovať aj ako firma, živnostník?

Áno. V objednávke nezabudnite uviesť všetky fakturačné údaje (IČO, DIČ, IČ-DPH). Dovoľujeme si len infomovať, že niektorí dodávatelia nie sú platcami DPH. Rozpis DPH ako aj informácia o tom, či dodávateľ je alebo nie je platcom DPH, je vždy k dispozícii ešte pred záverečným odoslaním Vašej objednávky.

Je možné tovar vrátiť alebo vymeniť?

V súlade so zákonom o internetovom predaji máte možnosť odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru. Zakúpený tovar zašlite nepoškodený, nevybalený, vrátane kompletnej dokumentácie spolu s písomným prehlásením o odstúpení od kúpy s uvedením čísla objednávky a dokladom o kúpe späť na adresu dodávateľa. V súlade s vyššie uvedeným zákonom sú lieky a ostatné prípravky určené na užívanie spolu s tovarom osobnej hygieny klasifikované ako tovar, ktorý po otvorení nemožno vrátiť a preto musí byť tento druh tovaru v pôvodnom neporušenom obale, nepoškodený a nepoužitý. Náklady za vrátenie tovaru (poštovné a pod.) znášate v plnej výške. Dodávateľ sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote 15 kalendárnych dní odo dňa prijatia vráteného tovaru, pokiaľ kupujúci nepožiada inak. Viac informácií nájdete v našich obchodných podmienkach.